5 צמידים שאת יכולה להכין בעצמך!

5 צמידים שאת יכולה להכין בעצמך!

אין כמו להסתובב בין דוכני התכשיטים ובחנויות ולגלות כמה שהאקססוריז משדרגים לנו את ההופעה. מה שפחות כיף, זה בעיקר המחיר הגבוה שבדרך כלל מודבק להם. בינ

4 מתנות מדהימות לחג שניתן להכין בבית!
איך הופכים רפסודה לפריט הכי מעוצב בבית
הטיפ המושלם לקירור משקאות!

אין כמו להסתובב בין דוכני התכשיטים ובחנויות ולגלות כמה שהאקססוריז משדרגים לנו את ההופעה. מה שפחות כיף, זה בעיקר המחיר הגבוה שבדרך כלל מודבק להם. בינינו, ניתן להכין אותם לבד! מי שקנתה, יודעת על מי אני מדברת. בחרתי לכן חמישה צמידים מקוריים, ססגוניים וקלים להכנה. אז קדימה, לעבודה

 1. צמידים משולבי ברזל ובד

בשנים האחרונות למדנו ששילוב בין חומרים, גם בביגוד וגם באקססוריז, מעניק מראה שיקי וייחודי. אז איך מסדרים את המראה הזה בעשר דקות? בוחרים חוטים צבעוניים, מצטיידים בצרור של חוט ברזל ופלייר סטנדרטי.

מבצעים את השלבים הבאים: חותכים מצרור הברזל שני מקטעים ומכל אחד מהם יוצרים מלבן, כאשר צלע אחת נשארת פתוחה.

יוצרים שני עיגולים סגורים מקצוות הצלע הפתוחה (לשם נכניס את החוטים בקרוב). מכיוון שאחד מהמלבנים שיצרנו צריך להיות הסוגר, מצרים בעזרת הפלייר את הרוחב שלו ואת הסוף מעקמים כלפי פנים.

משחילים את החוטים בלולאות שיצרנו בשני המלבנים ולבסוף מפגישים ביניהם וקושרים יחדיו את הקצוות. תתחדשו!

DIY-Bracelet-12-Hook-Eye

2. צמידי מתכת עם שדרוג של ניטים

חיזוק למראה ההיפסטרי או סתם תוספת מעניינת למראה המיינסטרים האהוב על כולנו. גשו לשוק הקרוב לביתכן (או לאחת מחנויות "הכל בדולר") ורכשו מספר צמידי ברזל, למרות שכנראה לרובכן יש כאלו זרוקים באיזו מגירה נידחת. מה עכשיו? הצמידו אליהם ניטים פשוטים.

Studs-3-Double

3. צמידי פולימר

:)

פשוטים, ססגוניים ומקוריים! קחו לכן מספר קוביות פולימר בצבעים שונים. הכינו מכל צבע שלושה פסים דקים וקלעו מהם צמה (מומלץ לחתוך את הפסים בעזרת סכין יפני).
את הקצוות חברו וצרו מעגל, זה השלב שמתחילים לראות את הצמיד בהתהוות …. הכניסו לתנור בהתאם להוראות שעל גבי העטיפה ותתכוננו למחמאות 

IMG_blog3918

טיפ: ניתן להשאיר את הצמידים בצבעם המקורי או לצבוע אותם עם לק לאחר האפייה.

4. צמיד וטבעת במחיר של אחד – למתקדמים

תכשיט המשלב צמיד, טבעת וקישוט לגב היד היפה שלנו. מה צריך? חוט דיג, חרוזים בצבע אהוב, שרשרת ברזל קלועה מוכנה, ארבע לולאות סגירה, סוגרים לשרשרת ופלייר עדין.

בשלב הראשון, אנו מחלקות את שרשרת הברזל לשני מקטעים, כאשר הראשון יהווה לנו טבעת והשני צמיד. לאחר מכן, מודדים את המרחק העתידי בין הטבעת לצמיד ויוצרים חתיכה באורך  זה בתוספת מספר ס"מ של חוט הדייג.

בהמשך, משחילים את החרוזים על חוג הדיג וקושרים בקצוות. לאחר שביצענו את השלבים הללו, מחברים את חוט הדיג לטבעת ולצמיד יחד עם הלולאות.

לבסוף, מחלקים את הצמיד לחצי (בחלק הפנימי של היד) ומוסיפים סוגרים באמצעות חיבור בין הלולאות והסוגרים.

SONY DSC

5. צמיד ניאון – הפרויקט הנבחר!

כאלה שרואים בכל דוכן מעצבים מצוי ולא מבינים כמה פשוט וקל להכין אותו, ולהוסיף לו טאצ' אישי.

מה צריך? שרוך עבה מאחד הסווצ'רים הישנים או מכל חנות בדים מצויה, מעט איזולירבן (מסקינטייפ קשוח, בשפה פשוטה), מגוון חוטי ניאון, דבק חזק וסוגרים לצמיד.

לאחר שמביאים את הצמיד לאורך הרצוי, עוטפים את שני הקצוות שלו באיזולירבן ומתחילים ללפף את החוטים!

שימו לב – כאשר אתן מסיימות עם צבע אחד, קשרו את הקצה שלו עם ההתחלה של החוט הבא ולפפו על הקשר בכדי למנוע פערים בצמיד.

סיימתן? כל הכבוד! שימו מעט דבק (מומלץ E-6000) על קצוות הצמיד, השחילו אותו אל תוך הסוגרים וצאו להשוויץ.

IMG_2675
.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0