8 פתרונות אחסון מדהימים!

8 פתרונות אחסון מדהימים!

הבית מצליח להתבלגן מעצמו? זה לא אתם, אלה הדברים שמתעקשים להיערם ולהיערם? אל תדאגו! אתם לא לבד. הנה כמה פתרונות אחסון מדהימים, שיוסיפו מימד חדש לבית

4 מתנות מדהימות לחג שניתן להכין בבית!
איך הופכים רפסודה לפריט הכי מעוצב בבית
רוצים לארח בסטייל? הוסיפו קערות מסוגננות שהכנתם בעצמכם

הבית מצליח להתבלגן מעצמו? זה לא אתם, אלה הדברים שמתעקשים להיערם ולהיערם? אל תדאגו! אתם לא לבד. הנה כמה פתרונות אחסון מדהימים, שיוסיפו מימד חדש לבית שלכם. אז בואו נעשה קצת סדר, ועל הדרך אפילו נמחזר

תפילו עליו תיק

וילון האמבטיה הישן סיים את שירותו ואתם מתחדשים באחד חדש? קחו את הענתיקה, הוציאו ממנו את הווים הקטנים ותסדרו להם פרישה בכבוד בתור מתלים לתיקים.

וו אמבטיה

קרטון הפתעה

בשביל הרעיון הבא צריך ביצים. בעצם, קרטון ביצים. אנחנו בדילירי אוהבים לשמור על הסביבה, אז במקום לזרוק את הקרטון אחרי שמיקמתם את הביצים במקרר, השתמשו בו ככלי בו תאחסנו חפצים קטנים, ציוד משרדי או תכשיטים. הפיצ'יפקעס מעולם לא הרגישו כל כך בבית.

שקיות מתחת לעיניים

איבדתם את סא"ל חרדלי, את קלף היציאה מהכלא במונופול או שסתם הקוביות מרדו בכם ולקחו שבתון? נראה לנו שמצאנו את הייעוד האמיתי של שקיות הניילון הקטנות: לשמור על הכלים, הקלפים וכל הדברים הקטנים של משחקי הקופסה, שנוטים לחפש את עצמם וללכת לאיבוד בדיוק בפעם שהחלטתם להוריד מהם את האבק. אגב, גם את השקיות אפשר כמובן למחזר. אז בלי להתעצל, לניילן.

שקיות ניילון

כל גליל בצבע

להיות מחזיק נייר ניגוב זו לא עבודה צבעונית מדי. הוא פשוט עומד שם, מקבל בכל תקופה קצרה חניך תורן ונפרד ממנו אחרי כמה ניגובים. מחכה עד שיגיע הפראייר הבא. אז תתפלאו לדעת שיש מחזיקי נייר שהסתדרו בחיים על עבודה צבעונית הרבה יותר. למשל: מחזיק ניירות עטיפה צבעוניים, שמשדרגים כל חדר עבודה ונותנים מראה שמח. רק השחילו פנימה עד הסלילים מהגדול לקטן.

מתלה לנייר טואטלט

עטיפה המרה

מחזיק בקבוקי היין שלכם החליט להיות פיכח? בדילירי מאמינים בתוכנית השלבים. אחרי שלב ההודאה, והאמונה מגיעה צעד נוסף: חלטורה בתור מתקן לאחסון ניירות עטיפה, בריסטולים או כל מה שעולה בדעתכם. מקורי לא?

מתקן ליין

סלסילה לה לנד

בין מכונת הגילוח שלו ל… כל העולם שלך אין באמת מספיק מקום לשאר הדברים באמבטיה. הנה הצעה: פשוט תלו על הקיר סלסילות. זו דרך נפלאה למצוא אפיקי אחסון חדשים ובעיקר דרך מקורית. גלילי נייר הטואלט, המגבות וכלי הקוסמטיקה יודו לכם. אפשר לתלות את הסלסילות עם פטיש ומסמר או עם דבק דו צדדי חזק במיוחד.

סלסלאות

בים בם תריס חם

הלכתם ברחוב, סימסתם לחברה ובזווית העין קלטתם תריס ישן ומעופש זרוק בצדי הדרך? יש שיגידו שמצאתם זהב. קחו את התריס, נקו אותו טיפה ואם אתם בכלל משקיענים אז קחו מכחול ותצבעו אותו באופן פשוט וקל. עכשיו תלו אותו על הקיר והשתמשו בו כמחזיק למעטפות ולדואר. המראה הווינטאז'י גם מגניב וגם יהפוך את החשבונות לנסבלים מעט יותר.

זה לא עגיל, זה התרגיל

יש לכם מחבט טניס ישן שיצא לגמלאות? או שאתם הזנחתם אחד ולא ממש השתמשתם בו בתדירות שהייתם רוצים?

אז במקום לעלות לרשת, תעלו על המחבט עגילים, שרשראות או כל מה שעולה על דעתכם. מי יודע, אולי אפילו מריה שראפובה תאמץ את הקטע.

מחבט טניס

יש לכם עוד פתרונות אחסון מגניבים? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות (:

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0