קוויקי: איך מכינים עוגיות שיסחטו מחמאות מבלי להתאמץ!

קוויקי: איך מכינים עוגיות שיסחטו מחמאות מבלי להתאמץ!

קבלו טיפ מקסים שמצאתי עבורכם באווירת החג, שיעלה חיוך על פני כל המתארחים וקל להכנה גם עם הילדים! מדור קוויקי מתוק מתמיד:מצרכים:1) בצק

מה זה שולחן שוק – הטרנד שכבש את המדינה
רוצים לארח בסטייל? הוסיפו קערות מסוגננות שהכנתם בעצמכם
הטיפ המושלם לקירור משקאות!

קבלו טיפ מקסים שמצאתי עבורכם באווירת החג, שיעלה חיוך על פני כל המתארחים וקל להכנה גם עם הילדים! מדור קוויקי מתוק מתמיד:

מצרכים:

1) בצק פריך קנוי של מעדנות, לשים לב שיש מתוק ומלוח.

2) נוטלה או כל מלית אחרת – ריבה, מלית פרג, חלווה ושערות חלווה, חמאת בוטנים, ממרח אגוזים, ממרח תמרים ואפילו עוגיית אוריאו במקום מלית! ניתן גם לשלב בין הממרחים נוטלה-חלווה, ריבה-חמאת בוטנים ועוד.

3) סוכר לבן

4) ביצה

5) תותים או בננות

6) מזלג

הכנה:

1) מחממים תנור ל-180 צלזיוס. אם מדובר בתנור עם תוכניות, אני תמיד ממליצה על תכנית טורבו – בדרך כלל מסומן בתור מאוורר ומסביבו עיגול.

2) מפשירים את הבצק וחותכים ממנו ריבועים, עיגולים או מלבנים שווים בגודלם.

3) מרחו במרכז מחצית הדפים כמות נדיבה של נוטלה/ ריבה/ כל מלית אחרת/ שילוב. השאירו מסגרת יפה של בצק שיוכל להדבק זה לזה בתהליך האפייה ושהעוגיות לא יתפרקו ולבסוף כסו עם הדף השני הזהה.

*אם מחליטים להשתמש בתותים או בבננות, אני אוהבת לחתוך מהם צורה ולתת את אותה צורה למרכז מחצית מדפי הבצק שיהוו את השכבה העליונה של העוגייה (בתמונה תוכלו לראות תות שחתוך בצורת לב ועל פיו חתוך גם אחד הדפים), אפשר להשתמש בחיתוכית בצורות אם יש, או לעשות פריסטייל בעצמכם. כשאני בוחרת להשתמש בבננות אני אוהבת לחתוך את הבצק לעיגולים (נעזרת בכוס סטנדרטית), לפרוס את הבננות לעיגולים ולקרוץ עיגולים דומים (קצת יותר גדולים) באמצעות כוסית וודקה במרכז מחצית מעיגולי הבצק שיהוו את השכבה העליונה.

4) מהדקים את קצוות העוגייה באמצעות המזלג ומשווים לו מראה הדומה לרביולי. מערבבים בקערה את הביצה כמו שמכינים חביתה-רק בלי מלח עם כפית מים ומברישים קלות כל עוגייה.

5) מפזרים כמות יפה ואחידה של סוכר שאמור להדבק יפה לשכבת הביצה.

6) מכניסים לתנור בין 10-14 דקות עד שהעוגייה מזהיבה יפה אך לא נשרפת בקצוות.

7) מצננים ומגישים!

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0